14 grudnia, 2018

Ramy strategii komunikacji Krajowej Inteligentnej Specjalizacji

Raport jest dopełnieniem dwóch wcześniejszych badań dot. problematyki komunikacji Krajowej Inteligentnej Specjalizacji – analizy semiotycznej pojęcia inteligentnych specjalizacji i przedsiębiorczości oraz badań interesariuszy komunikacji KIS. Stanowi on koncepcję przyszłych działań komunikacyjnych oraz wskazówki co do strategii komunikacji KIS. Raport powstał w ramach szerszego „Badania ewaluacyjnego na potrzeby opracowania strategii komunikacji Krajowej Inteligentnej Specjalizacji…”, w ramach projektu „Monitoring KIS” (POIR 2.4.2).

 

Raport odpowiada na pytania:

  • w jaki sposób dotychczas komunikowano inteligentne specjalizacje?
  • jakiego języka używa się do komunikacji inteligentnych specjalizacji?
  • jakie są najskuteczniejsze metody docierania z komunikatem do przedsiębiorców?
  • jakie cechy powinien zawierać komunikat?
  • jaka jest rola ambasadorów marki „inteligentna specjalizacja”?

 

Zapraszamy do lektury!

Raport
Pobierz plik